Сервісні можливості сайту «Чернігівводоканал»

Через оновлений сайт КП «Чернігівводоканал» не тільки інформує мешканців Чернігова про події в сфері водопостачання та ЖКГ, ремонтні роботи, аварійні ситуації, якість води та ін., але й надає ряд сервісних послуг, які стануть в нагоді усім абонентам.

Робота над розширенням сервісних можливостей сайту КП «Чернігівводоканал» продовжується. Але вже сьогодні абонентам доступно чимало функцій та сервісів, які полегшать спілкування з надавачем послуг водопостачання та водовідведення, допоможуть контролювати витрати та проводити сплату за послуги без додаткової комісії банку, отримувати квитанції, передавати показники лічильників, тощо.

Відповіді на найбільш поширені запитання наших абонентів:

  1. Як повідомити "Чернігівводоканал" про аварійні ситуації та інші проблеми, пов’язані з водопостачанням та водовідведенням?
  2. Як передати показники лічильників?
  3. Для чого потрібен «Особистий кабінет»?
  4. Де знайти інформацію про наступну дату повірки лічильників?
  5. Де дізнатися про нараховані пільги та субсидії?
  6. Чи можлива сплата за послуги «Чернігівводоканал» без комісії банку?
  7. Як отримати квитанцію після сплати за послуги через сервіс сайту КП «Чернігівводоканал»?
  8. Де отримати допомогу з налаштування сервісів сайту?
  9. Де можна дізнатися графік роботи абонентського відділу КП "Чернігівводоканал"?
  10. Як повідомити показники лічильників води підприємства (юридичної особи)?
  11. Як отримати інформацію щодо аварійних відключень води за адресою мешкання?
  12. Чи можна сплатити за послуги «Чернігівводоканал» через термінали IBOX?
  13. Як укласти договір на отримання послуг КП "Чернігівводоканал"?
  14. Квитанція через «Особистий кабінет»

 

Налагоджено зв'язок з абонентами

Відтепер через офіційний сайт КП «Чернігівводоканал» можна повідомити про аварійні ситуації, погіршення якості води, перерви у водопостачанні тощо. Для цього достатньо під стрічкою новин ввести свою електронну адресу та натиснути кнопку «Далі». Після заповнення інформації в спеціальній формі натиснути кнопку «Надіслати». Інформація буде отримана відповідальними особами КП «Чернігівводоканал» і відповідь абоненту на неї буде надана.

 

Також нагадуємо, що на підприємстві цілодобово працює диспетчерська служба, з якою можна зв’язатися за телефоном (0462) 67-67-87. (вгору)

Як передати показники лічильників води

На сьогоднішній день існує три способи передачі показників лічильників холодної та гарячої води в абонентський відділ КП «Чернігівводоканал»:

1. Інформацію щодо показників лічильників води можна передати цілодобово – по телефону. Набравши один з трьох номерів телефонів абонентського відділу КП «Чернігівводоканал»: (0462) 671-000,  671-600, 671-999, абонент може повідомити показники лічильників холодної та гарячої води

2. Для тих, хто не може зателефонувати до абонентського відділу, на офіційному сайті КП «Чернігівводоканал» працює «Особистий кабінет» для передачі інформації через Інтернет.

 

Сервіси "Особистого кабінету"

Після реєстрації в «Особистому кабінеті», можна:

  • передати показники лічильників, (вгору)

  • переглянути  розрахунки з абонентом,

  • переглянути проходження оплати по фінустановам;

  • дізнатися про нараховані пільги та субсидії; (вгору)

  • відслідковувати терміни повірки приладів обліку; (вгору)

  • сплатити платіжною карткою будь-якого банку без комісії за надані послуги та ін.

 

Треба зауважити, що інформація, надана для реєстрації у «Особистому кабінеті» потребує ретельної перевірки, адже пов’язана з безпекою використання персональних даних абонента. Така перевірка займає певний час, і у вихідні дні не проводиться. Крім того, при реєстрації в «Особистому кабінеті» у деяких абонентів виникають проблеми з веденням точної дати останнього платежу та суми платежу. І хоча ці дані можна уточнити в абонентському відділі КП «Чернігівводоканал» за номером телефону (0462) 671-913, 670-112, для зручності абонентів зробили можливість передачі показників приладів обліку на електронну пошту абонвідділу без реєстрації.

(вгору)

3. Передати показники лічильників можна без реєстрації в «Особистому кабінеті» – на електронну пошту абонвідділу після заповнення інформації про абонента через розділи «Споживачу» – «Передати показники лічильників».

(вгору)

Сплата за послуги "Чернігівводоканал" без комісії

Відтепер власники платіжних карток мають можливість сплачувати за послуги з водопостачання та водовідведення прямо з сайту КП «Чернігівводоканал». На сьогодні на сайті встановлена платіжна система державного банку «ПриватБанк», при сплаті через яку абонент не платить комісії банку.

Сплата по рахунках проводиться:

1. Через відповідний розділ «Особистого кабінету»;

2. З головної сторінки сайту – розділ «Споживачу» – «Сплатити за послуги»слідуючи інструкціям сервісу.






(вгору)

Отримання квитанції банку

Треба зазначити, що після проведення платежу абонент має можливість отримати копію квитанції про сплату на електронну пошту, або роздрукувати квитанцію прямо зі сторінки сайту. До того ж, після проведення платежу, усі сплати відображаються «Особистому кабінеті».

(вгору)

Допомога

Для отримання довідок та консультацій по роботі в «Особистому кабінеті», передачі показників лічильників, та сплаті за послуги з водопостачання та водовідведення, можна зателефонувати  в абонентський відділ КП «Чернігівводоканал» за телефоном:  (0462) 673-000. (вгору)

 

Час роботи абонентського відділу:

Понеділок-четвер з 8:00 - 17:00

П'ятниця. з 8:00 - 16:00

Кожна третя субота місяця з 8:00 - 14:00

Неділя – вихідний

(вгору)

 

Інформаційна служба КП «Чернігівводоканал»

18/01/2017

Написати нам