Порядок надання послуг населенню з обслуговування лічильників води

КП «Чернігівводоканал» повідомляє, що з 01 лютого 2018 року наказом по підприємству №19 від 23.01.2018 «Про врегулювання процесу надання послуг з обслуговування засобів вимірювальної техніки (лічильників води) населенню» встановлено порядок надання послуг з обслуговування (повірки) лічильників холодної води.

Відповідно до наказу, питаннями повірки лічильників холодної води у абонентів (населення) займається дільниця з обслуговування приладів обліку КП «Чернігівводоканал».

1. Для отримання послуги з повірки лічильника, абонент має зателефонувати до дільниці за міським номером телефону 0-800-50-50-51 з понеділка по четвер з 08.00 до 12.00 та з 13.00 до 17.00, у п’ятницю - з 08.00 до 12.00 та з 13.00 до 16.00, та домовитись про час надання послуги, вказавши прізвище, адресу та номер телефону.

2. По приїзді у назначений час за адресою, вказаною абонентом, представник дільниці з обслуговування приладів обліку КП «Чернігівводоканал»:

  • доводить до абонента вартість кожного виду робіт з обслуговування лічильника;
  • надає абоненту бланк заяви на виконання робіт, яка заповнюється та підписується абонентом;надає договір про надання послуг, який заповнюється та підписується абонентом;
  • надає рахунок для сплати за послуги, вказані в заявці за цінами, що діють на КП «Чернігівводоканал» на час надання послуг.

3. Термін надання послуги з обслуговування (повірки) засобів вимірювальної техніки (лічильників води) населенню не може перевищувати 1 (один) місяць.

Інформаційна служба КП «Чернігівводоканал»

01/02/2018

Написати нам