Не забувайте передати показники лічильників

КП «Чернігівводоканал» звертає увагу споживачів, що показники приладів обліку води, як і раніше, приймаються з 20 числа по кінець місяця. Нагадуємо про необхідність вчасно передавати показники лічильників не тільки холодного, але й гарячого водопостачання.

Передача показників лічильників води –  обов’язок споживача

Прийом показників лічильників води закінчується в останній день місяця, оскільки, відповідно до законодавства, розрахунковим періодом для оплати послуг є календарний місяць.

Показники лічильника холодної води необхідні для формування платежів за централізоване холодне водопостачання і водовідведення, лічильника гарячої води – для формування платежів за відведення гарячої води.

 

Вчасно та коректно передані показники лічильників дозволять вам сплачувати лише за фактично спожиті обсяги води.

Показники потрібно передавати навіть тоді, коли ви не користуєтеся холодною, чи гарячою водою.

Якщо ви не користуєтеся гарячою водою з тих чи інших причин: не було потреби в гарячій воді, гаряча вода відсутня, у вас стоїть бойлер, тощо – все рівно потрібно передавати показники. Пам’ятайте, у Водоканалу немає відомостей про те, чи користуєтеся ви послугою. Отже, єдиний спосіб уникнути нарахувань – вчасно передати показники, що не змінилися з минулого періоду, тобто попередні показники.

Передавати показники можна наступними способами:

1. Через «Особистий кабінет»

2. Через Viber

3. За допомогою СМС

4. На автовідповідач на багатоканальний номер 0800-50-50-51 дод. «два»

5. Контролеру на номер 0800-50-50-51 дод. «три»

6. Через сайт КП «Чернігівводоканал» без реєстрації

 

УВАГА! Через незначну кількість повідомлень показників за допомогою мобільного додатку «Telegram», послуга припинена оператором.

 

ВАЖЛИВО! Наразі триває розробка мобільного додатку, через який можна буде передавати показники з декількох особових рахунків.

 

Який вид передачі показників лічильників самий популярний

На сьогоднішній день в КП «Чернігівводоканал» обліковується майже 98 тис. споживачів, в оселях яких встановлено лічильники води. Треба зазначити, що лише за останній рік приріст кількості споживачів, які розраховуються за спожиту холодну та гарячу воду за лічильниками склав 4,5 тис. особових рахунків.

Здебільшого, такий значний приріст кількості лічильників зумовлений тим, що 28 лютого 2017 року рішенням 16 сесії Чернігівської міської ради була затверджена «Програма встановлення засобів обліку гарячого та холодного водопостачання мешканцям міста Чернігова на 2017-2020 роки».

УВАГА! Встановлення лічильників води за кошти міського бюджету закінчується через 7 (сім) місяців!

Стосовно засобів передачі показників лічильників, то на сьогоднішній день найбільш популярною є передача показників телефоном – дзвінки на автовідповідач та оператору робить понад 36 тис. споживачів.

Близько 16,5 тис. показників лічильників збирають контролери, які перевіряють лічильники в колодязях та оселях приватного сектору.

Набирає популярності послуга «Особистий кабінет». Нею користуються 15 000 споживачів і кількість постійно зростає.

Ще понад 7 000 споживачів для передачі показників лічильників використовують Viber-бот. Ця послуга була започаткована лише в травні 2019 року і популярність її також демонструє стабільний приріст.

Близько 4 000 споживачів передає показники лічильників за допомогою СМС повідомлень, як то кажуть, у старий спосіб, до якого звикли.

Через сайт підприємства без реєстрацій показники передає 2 000 споживачів.

А от Telegram-бот не «прижився» через те, що сама соціальна мережа Telegram в Україні набрала популярності переважно у молодіжної аудиторії.    

УВАГА! Найбільш надійними та зручними методами передачі показників приладів обліку води є Особистий кабінет та Viber: - Споживач бачить попередні показники та розуміє об’єм спожитої послуги; - Обробка даних відбувається автоматизовано, що мінімізує кількість помилок; В той же час, передача показників лічильників за допомогою автовідповідача має певні недоліки, а саме: запис може спотворюватися через перешкоди на лінії, строк обробки переданої інформації складає 3 робочі дні, обробку проводять оператори, що не виключає помилки через людський фактор та великий об’єм інформації.

За не передачу показників передбачено санкції

Проблемною залишається «забудькуватість» деяких споживачів. Стабільно "забувають" повідомити показники лічильників 16-17 тис. споживачів КП «Чернігівводоканал». Законодавством передбачено, що у таких випадках три місяці нарахування проводяться по середньому, а потім споживач переводиться на норму споживання. Враховуючи всі нововведення, обсяги споживання при такому нарахуванні будуть дуже великими, адже туди потраплять і необліковані втрати будинкових мереж, як це передбачено ЗУ «Про комерційний облік». Нарахування по-новому буде проводитись вже через 5 місяців після зняття карантинних заходів, так що не варто ігнорувати вимогу законодавства про те, що за своєчасну та точну передачу показників відповідає споживач. Поки КП «Чернігівводоканал» лише проводить автоматичні обдзвони тих, хто не передав показники та нагадує що це потрібно робити щомісяця.

 

Перспективи…

Треба зазначити, що наразі КП «Чернігівводоканал» ведеться розробка програмного забезпечення для смартфонів, за допомогою якого передача показників та отримання інформації від підприємства-постачальника послуги значно спроститься.

 

Якщо у вас виникають питання щодо роботи КП «Чернігівводоканал» та якості послуг, що надаються, скористуйтеся багатоканальним цілодобовим номером телефону 0800-50-50-51, обравши голосом відповідний пункт меню.

 

Інформаційна служба КП «Чернігівводоканал»

 

 

19/05/2020

Написати нам