Як передати показники лічильників води

КП «Чернігівводоканал» постійно працює над розширенням переліку сервісів передачі показників квартирних лічильників холодної та гарячої води. 

 

Як передати показники лічильників питної та гарячої води

Для тих, хто ще не обрав для себе зручний спосіб передачі показників лічильників питної та гарячої води, та хоче дізнатися про переваги та недоліки того чи іншого сервісу, нижче ми наводимо детальну інструкцію користування сервісами. Для переходу на той чи інший пункт меню достатньо навести на нього курсор «мишки» та натиснути кнопку «введення».

10 КРОКІВ ДЛЯ ПІДКЛЮЧЕННЯ МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ 

1. Передача показників лічильників через «Особистий кабінет»

2. Передача показників лічильників через Viber

3. Передача показників лічильників за допомогою СМС

4. Передача показників лічильників на автовідповідач за номером 0800-50-50-51

5.  Як передати показники лічильників контролеру і де отримати консультації щодо надання послуг КП "Чернігівводоканал"

6. Передача показників лічильників води через сайт КП "Чернігівводоканал" без реєстрації 

 

1. Передача показників лічильників через «Особистий кабінет»

Для передачі показників лічильників через «Особистий кабінет» потрібно пройти процедуру реєстрації (проводиться один раз) на сайті https://stat.water.cn.ua/wb2abvdk/login/auth.

Треба зауважити, що інформація, надана для реєстрації у «Особистому кабінеті» потребує ретельної перевірки, адже пов’язана з безпекою використання персональних даних абонента. Така перевірка займає певний час і у вихідні дні не проводиться.

Але, після реєстрації в «Особистому кабінеті» можна не тільки передати показники лічильників, але додатково:

  • переглянути розрахунки з абонентом,
  • відслідкувати проходження оплати по фінансовим установам;
  • дізнатися про нараховані пільги та субсидії;
  • проконтролювати терміни повірки приладів обліку;
  • генерувати квитанцію на оплату послуг;
  • сплатити платіжною карткою будь-якого банку без комісії за надані послуги та ін.

Передачу показників лічильників води через «Особистий кабінет» можна здійснювати з будь-якого пристрою вводу інформації, приєднаного до Інтернет.

ВГОРУ

2. Передача показників лічильників через Viber

Для передачі показників лічильників через Viber потрібно встановити сервіс на смартфоні або планшеті.

    Скануйте QR-код, на зображенні або перейдіть за посиланням  viber://pa?chatURI=chernigivvodokanal  та приєднайтесь до паблік-аккаунту chernigivvodokanal

       Після того, як з’явиться вітання від Чернігівводоканал, натисніть у VIBER кнопку «ПОЧАТИ» та дійте за інструкцією на екрані  

ВГОРУ

3. Передача показників лічильників за допомогою СМС

Для того, щоб передати показники лічильників за допомогою СМС, потрібно:

а) Вибрати один з трьох кодів мобільного оператора та надіслати СМС-повідомлення за номером:

(093) 245-00-00;

(095)245-00-00;

(096) 245-00-00.

б) Ввести текст СМС в форматі: 

*особовий рахунок абонента*номер лічильника*показники лічильника#

Приклад: *209000*462642*22#

Важливо! Для автоматичної обробки показників усі повідомлення мають починатися з зірочки (*), всі групи цифр мають бути розділені зірочками (*), а наприкінці повідомлення має стояти знак дієз (решітка (#)).

Особовий  рахунок абонента зазначено в квитанції КП «Чернігівводоканал» і може налічувати від однієї до семи цифр;

Номер лічильника зазначено у верхній частині лічильника;

Показники лічильника зазначено у змінних віконцях лічильника (цифри, помічені на циферблаті червоним кольором, до уваги не беруться).

Приклад повідомлення для квартири/будинку з одним лічильником:

*209000*462642*22#

Увага! Якщо в квартирі встановлено більше одного лічильника, номер особового рахунку зазначається лише один раз. Потім, через зірочку (*) проставляються номер лічильника та показники. Наприкінці повідомлення #

Приклад повідомлення для квартири з чотирма лічильниками:

*209000*462642*22*234213*00125*174562*00789*234218*00478#

ВГОРУ

4. Передача показників лічильників на автовідповідач за номером 0800-50-50-51

Для передачі показників лічильників на автовідповідач потрібно зателефонувати на багатоканальний номер 0800-50-50-51 та після прослуховувпння автовідповідача сказати слово "ДВА"

УВАГА!

Всі дзвінки на номер 0800-50-50-51 з мобільних телефонів БЕЗКОШТОВНІ!

 

Після підключення автовідповідача потрібно повідомити:

ВГОРУ

 

5. Як передати показники лічильників контролеру і де отримати консультації щодо надання послуг КП "Чернігівводоканал"  

За номером 0800-50-50-51, обравши меню "три", з 20 числа по кінець місяця можна передати показники лічильників води контролеру.

Якщо споживачам потрібна додаткова консультація з будь-якого питання, пов’язаного з наданням послуг КП «Чернігівводоканал» – контролер може надати її за тим же номером телефону

Для особистої консультації завітайте до Центру обслуговування споживачів за адресою: вул. Київська, 14а

Часи прийому:

Понеділок-четвер з 8:00 - 17:00

П'ятниця з 8:00 - 16:00

Субота, неділя – вихідний

ВГОРУ

6. Передача показників лічильників води через сайт КП «Чернігівводоканал» без реєстрації

Для передачі показників лічильників через сайт КП «Чернігівводоканал» без реєстрації потрібно:

  1. зайти на сторінку за адресою water.cn.ua;
  2. зайти в розділ «споживачу»;
  3. натиснути кнопку «передати показники лічильників»
  4. заповнити та надіслати форму

ВГОРУ

Інформаційна служба КП «Чернігівводоканал»

20/02/2023

Написати нам