Як передати показники лічильників води

Для проведення коректних нарахувань за послуги водопостачання та водовідведення, з метою уникнення заборгованості, споживачі зобов’язані надавати фактичні показники лічильників холодної та гарячої води вчасно – з 20 числа до кінця кожного місяця.

У разі не отримання Центром обслуговування споживачів показників лічильників за поточний місяць, нарахування за спожиті послуги будуть проводитись по середнім показникам за останні 12 місяців.

Важливо!

Сьогодні квартирні лічильники води мають проходити повірку один раз на чотири роки. Якщо хоча б один з лічильників питної або гарячої води не пройшов чергову повірку Держстандартметрології, оплата за послуги нараховується за нормами споживання, в залежності від кількості зареєстрованих у приміщенні осіб.

КП «Чернігівводоканал» постійно працює над покращенням сервісу передачі даних про обсяги спожитої абонентами питної та гарячої води.

Як би там не було, але самим популярним залишається спосіб передачі показників лічильника за допомогою телефону (автовідповідач). Нажаль, цей спосіб не дуже надійний, адже передаючи показники, абонент може допустити помилку. Аналогічно, може помилитися і оператор, який вручну заносить інформацію в базу даних споживача.

Більш надійною в цьому плані є автоматична передача інформації в базу даних напряму від абонента. Особистий кабінет, СМС-повідомлення, а з лютого 2019 року ще і передача показників через Viber мінімізують вірогідність виникнення помилок.

Передача показників лічильників води через сайт КП «Чернігівводоканал» на електронну пошту підприємства без реєстрації абонента також є дуже популярною, але при цьому має великий відсоток помилок. Враховуючи зазначсене, передачу показників лічильників через заповнення форми на сайті до 30.04.2019 буде автоматизовано, а саму форму - зміненно. Про це абонентів буде повідомлено додатково.

 

Як передати показники лічильників питної та гарячої води

Для тих, хто ще не обрав для себе зручний спосіб передачі показників лічильників питної та гарячої води, та хоче дізнатися про переваги та недоліки того чи іншого сервісу, нижче ми наводимо детальну інструкцію користування сервісами. Для переходу на той чи інший пункт меню достатньо навести на нього курсор «мишки» та натиснути кнопку «введення».

1. Передача показників лічильників через «Особистий кабінет»

2. Передача показників лічильників через Viber

3. Передача показників лічильників за допомогою СМС

4. Передача показників лічильників на автовідповідач за номером 0800-50-50-51

5.  Передача показників лічильників води через сайт КП «Чернігівводоканал» на електронну пошту підприємства без реєстрації 

6. Як і де отримати консультації щодо надання послуг КП "Чернігівводоканал" 

 

1. Передача показників лічильників через «Особистий кабінет»

Для передачі показників лічильників через «Особистий кабінет» потрібно пройти процедуру реєстрації (проводиться один раз) на сайті https://stat.water.cn.ua/wb2abvdk/login/auth.

Треба зауважити, що інформація, надана для реєстрації у «Особистому кабінеті» потребує ретельної перевірки, адже пов’язана з безпекою використання персональних даних абонента. Така перевірка займає певний час і у вихідні дні не проводиться.

Але, після реєстрації в «Особистому кабінеті» можна не тільки передати показники лічильників, але:

  • переглянути розрахунки з абонентом,
  • відслідкувати проходження оплати по фінансовим установам;
  • дізнатися про нараховані пільги та субсидії;
  • проконтролювати терміни повірки приладів обліку;
  • генерувати квитанцію на оплату послуг;
  • сплатити платіжною карткою будь-якого банку без комісії за надані послуги та ін.

Передачу показників лічильників води через «Особистий кабінет» можна здійснювати з будь-якого пристрою вводу інформації, приєднаного до Інтернет.

ВГОРУ

2. Передача показників лічильників через Viber

Для передачі показників лічильників через Viber потрібно встановити програму на комп’ютер або смартфон. Далі виконуємо покрокову інструкцію:

    а). Скануйте QR-код, на зображенні або перейдіть за посиланням  viber://pa?chatURI=chernigivvodokanal  та приєднайтесь до паблік-аккаунту chernigivvodokanal

       б) Після того, як з’явиться вітання від Чернігівводоканал, натисніть у VIBER кнопку «ПОЧАТИ»

    в) Введіть номер особового рахунку  Він зазначений на квитанції за послуги Водоканалу. Натисніть кнопку «надіслати» на клавіатурі комп’ютера або смартфону

     г) Введіть номер лічильника води у VIBER. Він зазначений у верхній частині приладу. Натисніть кнопку «надіслати» на клавіатурі комп’ютера або смартфону

  ґ)  Введіть поточні показники лічильника у VIBER. Вони відображені в середній частині приладу. Натисніть кнопку «надіслати» на клавіатурі комп’ютера або смартфону

 

    д) Переконайтесь, що всі дані введено правильно. Натисніть у VIBER кнопку «ЗБЕРЕГТИ»

      е) Після збереження інформації, можете:

  • додати показники ще одного лічильника, натиснувши у VIBER кнопку «ДОДАТИ»
  • завершити передачу показників, перейшовши до «ГОЛОВНОГО МЕНЮ».

ВГОРУ

3. Передача показників лічильників за допомогою СМС

Для того, щоб передати показники лічильників за допомогою СМС, потрібно:

а) Вибрати один з трьох кодів мобільного оператора та надіслати СМС-повідомлення за номером:

(093) 245-00-00;

(095)245-00-00;

(096) 245-00-00.

б) Ввести текст СМС в форматі: 

*особовий рахунок абонента*номер лічильника*показники лічильника#

Приклад: *209000*462642*22#

Важливо! Для автоматичної обробки показників усі повідомлення мають починатися з зірочки (*), всі групи цифр мають бути розділені зірочками (*), а наприкінці повідомлення має стояти знак дієз (решітка (#)).

Особовий  рахунок абонента зазначено в квитанції КП «Чернігівводоканал» і може налічувати від однієї до семи цифр;

Номер лічильника зазначено у верхній частині лічильника;

Показники лічильника зазначено у змінних віконцях лічильника (цифри, помічені на циферблаті червоним кольором, до уваги не беруться).

Приклад повідомлення для квартири/будинку з одним лічильником:

*209000*462642*22#

Увага! Якщо в квартирі встановлено більше одного лічильника, номер особового рахунку зазначається лише один раз. Потім, через зірочку (*) проставляються номер лічильника та показники. Наприкінці повідомлення #

Приклад повідомлення для квартири з чотирма лічильниками:

*209000*462642*22*234213*00125*174562*00789*234218*00478#

ВГОРУ

4. Передача показників лічильників на автовідповідач за номером 0800-50-50-51

Для передачі показників лічильників на автовідповідач потрібно зателефонувати на багатоканальний номер 0800-50-50-51 та обрати голосове меню, натиснувши цифру «2».

УВАГА!

Перехід до голосового меню з стаціонарних телефонів здійснюється при натисканні цифри «2» в тональному режимі роботи телефону. Оскільки цю функцію підтримують не всі телефонні апарати, рекомендуємо передавати показники на автовідповідач з мобільного телефону.

Всі дзвінки на номер 0800-50-50-51 з мобільних телефонів БЕЗКОШТОВНІ!

 

Після підключення автовідповідача потрібно повідомити:

ВГОРУ

5.  Передача показників лічильників води через сайт КП «Чернігівводоканал» на електронну пошту підприємства без реєстрації

Можна передати інформацію, заповнивши форму

ВГОРУ

6. Як і де отримати консультації щодо надання послуг КП "Чернігівводоканал" 

Якщо абонентам потрібна додаткова консультація з будь-якого питання, пов’язаного з наданням послуг КП «Чернігівводоканал» – телефонуйте в робочий час за номером

0800-50-5051 , або завітайте до Центру обслуговування споживачів за адресою: вул.Київська, 14а

Часи прийому:

Понеділок-четвер з 8:00 - 17:00

П'ятниця з 8:00 - 16:00

Субота, неділя – вихідний

ВГОРУ

Інформаційна служба КП «Чернігівводоканал»

04/03/2019

Написати нам