За стан мереж відповідає їх власник

Непоодинокі випадки, коли при виникненні аварій на водопроводі, який не перебуває на балансі КП «Чернігівводоканал», абоненти вимагають від водопостачальника відновлення аварійних мереж лише на тій підставі, що вони сплачують за спожиту воду. Але КП «Чернігівводоканал», в свою чергу, не може виконувати роботи, не передбачені тарифами. Через це дуже часто виникають певні конфліктні ситуації.

Будівлю по Князя Чорного відключили від водопостачання

Через аварію на водопроводі 30.01.2019 було відключено від водопостачання будинок за адресою вул. Князя Чорного, 4. Зазначимо, що водопровідні мережі за вказаною адресою раніше були відомчими, а потім перейшли у приватну власність разом з будівлею. При цьому, через несправну засувку, яка є частиною приватних мереж, водопостачання не просто перекрили, а відглушили трубу від міського водопроводу.

Відключення аварійних мереж передбачено «Правилами технічної експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених пунктів України». При цьому треба наголосити, що за стан мереж, які не перебувають на балансі Водоканалу, відповідає власник мереж. Це стосується як підприємств міста різної форми власності, так і приватного сектору. І саме власник має опікуватись, щоб і мережі, і запірна арматура і лічильники були в робочому стані.

«Водоканал обслуговує лише ті вуличні, квартальні та дворові водопровідні й каналізаційні мережі, споруди і обладнання, а також технологічні прилади й пристрої на них, які перебувають у нього на балансі», – зазначається в «Правилах користування системами комунального водопостачання та водовідведення в містах і селищах України».

Таким чином, у випадку аварійних ситуацій на водопровідних мережах, які не перебувають на балансі КП «Чернігівводоканал», надавач послуги припиняє водопостачання до моменту відновлення мереж. При цьому власник мереж може самостійно провести ремонт, або сплатити його вартість Водоканалу.

Станом на 31.01.2019 будинок за адресою вул. Князя Чорного, 4 відключено від водопостачання. КП «Чернігівводоканал» здійснює підвезення питної води до будинку. Власник мереж погодився на виконання робіт силами та засобами КП «Чернігівводоканал». Роботи з усунення аварійної ситуації буде проведено 01.02.2019.

Як повідомлялося раніше, у зв’язку з аварійними роботами (ремонт засувки Д=100 мм) по вул. Князя Чорного, 4  01.02.2019 року з 9:00 до 16:00 буде відсутнє водопостачання до:

  • Житлового будинку  № 1 по вул. Тиха,
  • СІЗО по вул. Реміснича, 2,
  • вул. Єлецька від вул. Реміснича до вул. Князя Чорного.

Буде організовано підвіз питної води.

Що робити у разі аварії на мережах, що перебувають у власності абонента

«Правилами технічної експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених пунктів України» визначено, що: «Аваріями на водопровідній мережі вважаються пошкодження трубопроводів, споруд або обладнання на мережі чи порушення їх експлуатації, що спричинилося до повного або часткового припинення подачі води споживачам. До аварій на мережі належать: пошкодження стінок трубопроводів, порушення з'єднань труб, поломка запірної арматури, зворотних клапанів та іншої арматури і фасонних частин, ремонт яких потребує припинення подачі води споживачам на період ліквідації пошкоджень.

У разі виникнення аварій на мережах абонента останній зобов’язаний негайно повідомити про ситуацію, що склалася, аварійно-диспетчерську службу КП «Чернігівводоканал» за номером телефону 0800505051.

Оскільки пошкоджені трубопроводи підлягають негайному відключенню, КП «Чернігівводоканал» зобов’язане припинити водопостачання у аварійну мережу до усунення аварій. Заходи щодо проведення аварійно-ремонтних робіт вживає власник мереж.

«Водоканал може надавати абонентові матеріально-технічну допомогу у ліквідації аварій на водопровідних лініях абонента за його рахунок», – йдеться в «Правилах користування системами комунального водопостачання та водовідведення в містах і селищах України».

Тобто, власник мереж (як фізична, так і юридична особа) може звернутися за допомогою у виконанні робіт до КП «Чернігівводоканал». Підприємство розпочинає аварійно-ремонтні роботи після отримання від абонента гарантійного листа про оплату проведених робіт.

У окремих випадках, в залежності від складності робіт та вартості комплектуючих та матеріалів, роботи буде розпочато після проведення їх часткової передплати.

 

Інформаційна служба КП «Чернігівводоканал»

31/01/2019

Написати нам