Питання: Якщо в квартирі сталася зміна власника, які документи потрібні для укладання договору про надання послуг з водопостачання/водовідведення?
Відповідь: Згідно частини 1 статті 12 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» від 09 листопада 2017 року № 2189-VIII, надання житлово-комунальних послуг здійснюється виключно на договірних засадах.
Перелік документів, які необхідно надати власнику квартири багатоквартирного будинку для укладення письмового Індивідуального договору про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення (без обслуговування внутрішньобудинкових систем водопостачання та водовідведення):
1. копія договору купівлі-продажу та копія витягу з реєстру на право власності;
2. копія паспорту власника (користувача) житла (1,2 сторінки та сторінка із зазначенням реєстрації);
3. копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру власника (користувача) житла;
4. копія довідки про склад сім’ї;
5. копія паспортів та свідоцтва про повірку на прилади обліку холодної та гарячої води;
6. нотаріально посвідчена довіреність про представлення інтересів власника житла та паспорт довіреної особи (за відсутності власника).
Копії всіх документів надаються з пред’явленням оригіналів.
Всі необхідні документи для укладення та підписання Договору Ви можете надати до центру обслуговування споживачів КП «Чернігівводоканал» (вул. Київська, 14-А).
Враховуючи той факт, що копії всіх документів надаються з пред’явленням оригіналів, а сам договір підписується власником (представником власника) особисто, дистанційна передача документів та дистанційне укладання договору без відвідування центру обслуговування споживачів КП «Чернігівводоканал» наразі неможливе.
Графік роботи центру обслуговування споживачів:
понеділок-четвер з 08:00 до 17:00; п’ятниця з 08:00 до 16:00.