В Чернігові тривають нічні промивки водопроводів

Промивки водопровідних мереж привернули увагу громадян. Зазначимо, що протягом року в водопровідних мережах міста накопичуються осади та залишки експлуатації технічних вузлів (іржа тощо), тому для профілактики і покращення якості води потрібно проводити промивку. Її основна мета — попередження негативного впливу стану водопровідних мереж на якість води. Промивка водопровідних мереж передбачена на законодавчому рівні і має виконуватись планово, як мінімум, двічі на рік.

Окрім планових промивок мереж застосовуються позапланові промивки. В першу чергу рішення щодо проведення позапланової промивки базується на результатах дослідження якості води в тому чи іншому районі міста (по скаргах населення), а також пов’язане з закінченням ремонтних та аварійних робіт на водопровідних мережах.

Щодо часу, який триватиме промивка мережі, то тут все залежить від результатів дослідження лабораторії питної води: після проведення промивки проводяться аналізи води і в разі негативних результатів, промивка виконується повторно.

Про всі роботи, які проводяться на водопровідних та каналізаційних мережах міста КП «Чернігівводоканал» в обов’язковому порядку повідомляє абонентів на офіційному сайті water.cn.ua в розділі «Оперативна інформація» та «Новини». Також важливі повідомлення дублюються в мережі Фейсбук. Окрім цього, інформація для абонентів поширюється в ЗМІ та на Інтернет-порталах міста.

 

Якщо говорити про якість питної води в місті, то найбільша проблема для Чернігова – це наявність заліза, кількість якого у воді на межі допустимого.

 

Наразі Водоканал вирішує питання будівництва станцій знезалізнення води на одному з найбільших водозаборів міста – «Подусівка». На цій насосній станції – значні обсяги видобутку води, а от якість по залізу загальному трішки «кульгає». Для будівництва станції знезалізнення потрібні час та гроші. Тому єдиним прийнятним засобом боротьби з «іржею» є регулярні промивки мереж.

Водоканал відслідковує якість води на кожному водозаборі і постачає в мережу чисту артезіанську воду. Але, через вторинне забруднення води – появи осаду не така вже й рідкість. Для оперативного вирішення проблем і приведення якості води в квартирі абонента на рівень, що відповідає ДСанПіН, КП «Чернігівводоканал» потрібен зворотній зв'язок з абонентом. Якщо громадянин не повідомив про зниження якості води – заходи для її покращення застосовані не будуть. Тому, варто витратити пару хвилин, але мати після цього чисту та якісну воду в крані.

 

Інформацію щодо появи осаду у воді можна повідомити до диспетчерської служби КП «Чернігівводоканал»:

за телефоном 67-67-87;

на сайті water.cn.ua у формі «Написати нам»;

надіславши електронного листа на адресу info@water.cn.ua;

залишивши повідомлення на сторінці підприємства у мережі Фейсбук

 

Інформаційна служба КП «Чернігівводоканал»

22/06/2017

Написати нам