Програма встановлення лічильників: проблеми виконання

В понеділок, 9 жовтня, з управління ЖКГ Чернігівської міської ради на адресу КП «Чернігівводоканал» надійшла скарга від керуючого ОЖБК Романа Семешко, щодо відмови у встановленні лічильників громадянам – членам ОЖБК. Чи дійсно Програма Чернігівської міської ради розрахована на громадян, чиї помешкання обслуговують комунальні ЖЕКи?

Нажаль, дізнатися прізвище скаржника не вдалося – керуючий ОЖБК Роман Семешко перебуває на лікарняному і не може повідомити повну інформацію щодо надісланої їм скарги. А в самому ОЖБК непоінформовані, хто саме з мешканців будинку №15 по вул. Любецька отримав відмову від участі в  «Програмі встановлення засобів обліку гарячого та холодного водопостачання мешканцям міста Чернігова на 2017-2020 роки».

Нагадаємо, що «Програмі встановлення засобів обліку гарячого та холодного водопостачання мешканцям міста Чернігова на 2017-2020 роки» була затверджена рішенням 16 сесії Чернігівської міської ради 28 лютого 2017 року. Відповідно до прийнятого сесією рішення, участь у Програмі можна прийняти за виконання чотирьох умов:

  1. відсутності відповідних приладів обліку води у житловому приміщенні;
  2. заявник є власником або співвласником житлового приміщення (власність набута в порядку не забороненому законодавством України), користувачем житла житлового фонду комунальної власності;
  3. проживає за місцем реєстрації;
  4. отримує субсидію на сплату комунальних послуг.

Як бачимо, жодного посилання на те, що до Програми включають лише абонентів, будинки яких обслуговуються комунальними підприємствами – немає.

Так, непоодинокі випадки, коли у включенні до Програми було відмовлено громадянам, які отримують субсидії, але мешкають у квартирах своїх родичів, які проживають у іншому власному житлі та також отримують субсидії на сплату комунальних послуг. Як ми бачимо, така норма передбачена Програмою, оскільки дозвіл на встановлення дає виключно власник житла. Але якщо людина має декілька квартир, Програма поширюється лише на одну з них.

Треба зазначити, що у абонентському відділі КП «Чернігівводоканал» (вул. Київська, 14А) і зараз триває запис на участь у Програмі, яка буде продовжена у 2018 році.

Станом на 10 жовтня на безкоштовне встановлення лічильників управлінням соціального захисту міста було погоджено 1832 абоненти. При цьому 249 громадян, які очікують на встановлення лічильників, мешкають в будинках ОЖБК, а два абоненти – безпосередньо в будинку №15 по вул. Любецька.  

Щодо встановлення лічильників, то роботи тривають, нажаль, лише з понеділка по п’ятницю: у вихідні дні спеціалісти підрядної організації не можуть виконувати роботи через те, що потрібно перекриття холодного та гарячого водопостачання будинків. А його виконують працівники теплогенеруючих організацій міста та ЖЕКів, які працюють за п’ятиденним графіком. Станом на 12 жовтня вже встановлено близько 500 лічильників.

Чисті та викрашені труби в середині квартири і згнилі стояки холодного та гарячого водопостачання в міжстінових пройомах - проблема багатьох будинків Чернігова. Обслуговування будинкових мереж та їх ремонти мають виконувати організації-управителі будинків.

Звичайно, в ході виконання Програми виникають проблеми у взаємодії з організаціями, обслуговуючими будинки.

  1. Так, за повідомленням керівника підрядної організації, яка безпосередньо займається встановленням лічильників, графік встановлення лічильників цього тижня було зірвано через те, що ОСББ, яке обслуговує будинки в районі вулиці 1-ї Гвардійської Армії в місті Чернігові не уклало договорів з КЕП «Чернігівська ТЄЦ» ООО «Фірма ТехНова» на обслуговування тепломереж будинків, а свого слюсаря для виконання робіт з перекриття гарячого водопостачання немає. Відповідно, перекриття водопостачання будинків здійснено не було і встановлення лічильників у абонентів було відкладене не невизначений термін.
  2. У зв’язку з  запуском системи опалення ПАТ «Облтеплокомуненерго» також не може здійснювати перекриття гарячої води в будинках в повному обсязі, що також гальмує виконання Програми.
  3. До цього часу КП «ЖЕК-10» та КП «ЖЕК-13» не повідомили адреси будинків, у яких внутришньобудинкові мережі знаходяться у аварійному стані, через що встановлення квартирних приладів обліку може бути ускладнене. Відповідь на запит КП «Чернігівводоканал» вони мали надати ще 01.10.2017 року (КП «Деснянське» та «Новозаводське» такі відповіді надіслали вчасно).

Звертаємо увагу жителів Чернігова на те, що встановлення приладів обліку здійснюється на підставі заяви, яка подається до КП «Чернігівводоканал» Чернігівської міської ради (абонентський відділ) власником (наймачем – для неприватизованого житла), який отримує субсидію на сплату комунальних послуг.

Заява подається особисто, на бланку, отриманому в абонентській службі КП «Чернігівводоканал».

Для постановки на чергу заявник має надати довідку про склад сім’ї та копії наступних документів (з пред’явленням їх оригіналів):

  • копію паспорту громадянина України;
  • копію реєстраційного номера облікової картки платника податків;
  • копію правовстановлюючих документи на житло.

Прийом заяв від громадян щодо включення до «Програми встановлення засобів обліку гарячого та холодного водопостачання мешканцям міста Чернігова на 2017-2020 роки» триває в приміщенні абонентського відділу КП «Чернігівводоканал» за адресою: м. Чернігів, вул. Київська, 14,А.

Довідки та консультації з цього питання можна отримати за телефоном в Чернігові: (0462) 614-662.

 

Інформаційна служба КП «Чернігівводоканал»

 

12/10/2017

Написати нам