В понеділок, 9 жовтня, з управління ЖКГ Чернігівської міської ради на адресу КП «Чернігівводоканал» надійшла скарга від керуючого ОЖБК Романа Семешко, щодо відмови у встановленні лічильників громадянам – членам ОЖБК. Чи дійсно Програма Чернігівської міської ради розрахована на громадян, чиї помешкання обслуговують комунальні ЖЕКи?
Нажаль, дізнатися прізвище скаржника не вдалося – керуючий ОЖБК Роман Семешко перебуває на лікарняному і не може повідомити повну інформацію щодо надісланої їм скарги. А в самому ОЖБК непоінформовані, хто саме з мешканців будинку №15 по вул. Любецька отримав відмову від участі в «Програмі встановлення засобів обліку гарячого та холодного водопостачання мешканцям міста Чернігова на 2017-2020 роки».
Нагадаємо, що «Програмі встановлення засобів обліку гарячого та холодного водопостачання мешканцям міста Чернігова на 2017-2020 роки» була затверджена рішенням 16 сесії Чернігівської міської ради 28 лютого 2017 року. Відповідно до прийнятого сесією рішення, участь у Програмі можна прийняти за виконання чотирьох умов:
Як бачимо, жодного посилання на те, що до Програми включають лише абонентів, будинки яких обслуговуються комунальними підприємствами – немає.
Так, непоодинокі випадки, коли у включенні до Програми було відмовлено громадянам, які отримують субсидії, але мешкають у квартирах своїх родичів, які проживають у іншому власному житлі та також отримують субсидії на сплату комунальних послуг. Як ми бачимо, така норма передбачена Програмою, оскільки дозвіл на встановлення дає виключно власник житла. Але якщо людина має декілька квартир, Програма поширюється лише на одну з них.
Треба зазначити, що у абонентському відділі КП «Чернігівводоканал» (вул. Київська, 14А) і зараз триває запис на участь у Програмі, яка буде продовжена у 2018 році.
Станом на 10 жовтня на безкоштовне встановлення лічильників управлінням соціального захисту міста було погоджено 1832 абоненти. При цьому 249 громадян, які очікують на встановлення лічильників, мешкають в будинках ОЖБК, а два абоненти – безпосередньо в будинку №15 по вул. Любецька.
Щодо встановлення лічильників, то роботи тривають, нажаль, лише з понеділка по п’ятницю: у вихідні дні спеціалісти підрядної організації не можуть виконувати роботи через те, що потрібно перекриття холодного та гарячого водопостачання будинків. А його виконують працівники теплогенеруючих організацій міста та ЖЕКів, які працюють за п’ятиденним графіком. Станом на 12 жовтня вже встановлено близько 500 лічильників.
Чисті та викрашені труби в середині квартири і згнилі стояки холодного та гарячого водопостачання в міжстінових пройомах - проблема багатьох будинків Чернігова. Обслуговування будинкових мереж та їх ремонти мають виконувати організації-управителі будинків.
Звичайно, в ході виконання Програми виникають проблеми у взаємодії з організаціями, обслуговуючими будинки.
Звертаємо увагу жителів Чернігова на те, що встановлення приладів обліку здійснюється на підставі заяви, яка подається до КП «Чернігівводоканал» Чернігівської міської ради (абонентський відділ) власником (наймачем – для неприватизованого житла), який отримує субсидію на сплату комунальних послуг.
Заява подається особисто, на бланку, отриманому в абонентській службі КП «Чернігівводоканал».
Для постановки на чергу заявник має надати довідку про склад сім’ї та копії наступних документів (з пред’явленням їх оригіналів):
Прийом заяв від громадян щодо включення до «Програми встановлення засобів обліку гарячого та холодного водопостачання мешканцям міста Чернігова на 2017-2020 роки» триває в приміщенні абонентського відділу КП «Чернігівводоканал» за адресою: м. Чернігів, вул. Київська, 14,А.