Обережно неприкриті люки!

На території міста Чернігова розташовано близько 100 тис. каналізаційних колодязів, за експлуатацію яких відповідають декілька організацій та приватні особи, у власності яких ці колодязі перебувають. Дуже часто перед громадянами постає питання: кому дзвонити, щоб повідомити про відкритий колодязь або зламану кришку люка. Враховуючи важливість питання, оперативне реагування на повідомлення громадян про відкриті каналізаційні колодязі взяло на себе КП «Чернігівводоканал».

КП «Чернігівводоканал» проводить планову заміну люків та ремонт колодязів на території міста. Але, як ми наголосили вище, не тільки люки «Чернігівводоканал» встановлені на дорогах та тротуарах Чернігова. Чимало люків належить теплогенеруючим підприємствам, Комунальному шляхобудівному підприємству, газовикам, зв’язківцям. Тому визначити належність колодязя зможуть тільки спеціалісти.

Враховуючи загрозу, яку несуть життю і здоров’ю громадян відкриті колодязі, керівництвом КП «Чернігівводоканал» було прийняте рішення, щодо оперативного реагування на інформацію по відкритим колодязям або зламаним люкам, незалежно від їх належності.

Оскільки диспетчерська служба КП «Чернігівводоканал» працює цілодобово і аварійні бригади мають можливість оперативно реагувати на повідомлення, громадяни можуть інформувати про відкриті каналізаційні колодязі, подзвонивши на телефон диспетчерської служби КП «Чернігівводоканал» за  міським номером: 67-67-87.

Після отримання інформації про відкритий колодязь, повідомлення реєструється в спеціальному журналі, а до вказаного місця виїжджає спеціалізована бригада аварійної службі КП «Чернігівводоканал». Після встановлення належності колодязя, бригада, або замінить зламаний/відсутній люк (у разі, якщо він є власністю КП «Чернігівводоканал»), або встановить попереджувальні знаки та повідомить диспетчера.

Отримавши повідомлення про належність колодязя, диспетчер КП «Чернігівводоканал» зв’яжеться з представником організації, яка відповідає за експлуатацію та обслуговування колодязя і повідомить про аварійну ситуацію. Прізвище посадової особи, яка прийняла повідомлення, буде занесене у спеціальний журнал для подальшого контролю виконання.

Зазначимо, що повідомлення про проблеми з люками на дорозі до диспетчерської служби КП «Чернігівводоканал» надходять по декілька разів на тиждень. По кожному з таких повідомлень було відповідне реагування і проблема була вирішена.

Наголошуємо: для оперативного реагування, у разі виявлення відкритих каналізаційних колодязів або зламаних люків, потрібно повідомляти диспетчерську службу КП «Чернігівводоканал» за телефоном 67-67-87.

 Інформаційна служба КП «Чернігівводоканал»

06/02/2017

Написати нам