Починаючи з 25.07.2019 КП «Чернігівводоканал» проводить інформування населення про проведення робіт не тільки через офіційний сайт підприємства, сторінку у Фейсбук та місцеві ЗМІ, але і шляхом розклеювання оголошень формату А4.
Через проблеми з електроживленням насосних станцій водопроводу та гідроудари, які відбуваються в мережах в наслідок аварійних знеструмлень НСВ, кількість поривів на міських водопровідних мережах за останні місяці зросла в рази. Вносять свою лепту в загальну копилку відключень і будівельники, які пошкоджують мережі під час проведення робіт.
Майже кожне відключення будинку від водопостачання – це осад у питній воді з кранів мешканців нашого міста. Справа в тому, що КП «Чернігівводоканал», після кожного проведення ремонтів проводить промивку мереж і підтверджує якість питної води результатами лабораторних досліджень. Але, коли вода з магістрального водогону попадає у зневоднену за час відключення будинкову мережу, весь той осад, який роками накопичувався у трубах будинку, підіймається і тече в крани абонентів.
Якісна вода в будинку – це спільна справа КП «Чернігівводоканал» та управляючих компаній, адже перші відповідають за мережі поза будинками, а другі – в середині будинків!
Звичайно, в таких випадках, управляючі компанії, які обслуговують будинки, мали, хоча б короткочасно промити труби в будинках, шляхом зливання води в каналізацію. Але, нажаль, у більшості багатоквартирних будинків Чернігова навіть немає такої можливості. А там, де є можливість проведення промивки будинкових мереж, це питання ігнорується через відсутність в управляючих компаніях кваліфікованого персоналу, який міг би це зробити.
Єдине, що в даній ситуації може КП «Чернігівводоканал» – попередити абонентів про можливі проблеми, пов’язані з короткочасною появою осаду у воді.
Про перекриття водопостачання та проведення робіт КП «Чернігівводоканал» постійно інформує населення не тільки через офіційний сайт підприємства, сторінку у Фейсбук та місцеві ЗМІ, але і шляхом розклеювання оголошень. До цього часу оголошення про перекриття водопостачання друкувалися по 4 шт. на одному листі формату А4. Але як показало опитування категорії населення, яке з тих чи інших причин не може отримувати інформацію через Інтернет і ЗМІ, оголошення про відключення води, розклеєні попід під’їздами, губляться серед маси інших оголошень.
На прохання мешканців нашого міста розміри оголошення про перекриття водопостачання було збільшено до формату А4. Було суттєво збільшено шрифт тексту оголошення та вказано номер аварійно-диспетчерської служби КП «Чернігівводоканал». Для того, щоб привернути увагу населення, на оголошенні нанесено логотип КП «Чернігівводоканал» у вигляді стилізованої краплі води.
Велике прохання до мешканців міста та працівників управляючих компаній не зривати оголошення про відключення водопостачання до закінчення преіоду його дії. Період дії оголошення зазначений у його верхній частині.
У випадку, якщо водопостачання будинку перекрито без попереднього повідомлення, або з невідомих причин якість питної води в будинку знизилась, прохання повідомляти аварійно-диспетчерську службу КП «Чернігівводоканал» за безкоштовним цілодобовим номером телефону 0800-50-50-51.
Довідково:
Порядок перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг з водопостачання та водовідведення визначений Постановою КМУ №630 від 21 липня 2005 р.
Порядок перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг
У разі неналежного надання або ненадання послуг виконавцем споживач повідомляє про це виконавця в усній формі за допомогою телефонного зв'язку чи у письмовій формі за адресами, що зазначені в договорі.
У повідомленні зазначається прізвище, ім'я та по батькові, точна адреса проживання споживача, а також найменування виду неналежно наданої або ненаданої послуги. Повідомлення споживача незалежно від його форми (усна або письмова) обов'язково реєструється представником виконавця у журналі реєстрації заявок споживачів. Представник виконавця зобов'язаний повідомити споживачеві відомості про особу, яка прийняла повідомлення (прізвище, ім'я та по батькові), реєстраційний номер повідомлення та час його прийняття.
(Постанова КМУ №630 від 21 липня 2005 р. «Правила надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення»).
Інформаційна служба КП «Чернігівводоканал»