«Фонтан» з квартири перекрито лише через три години

Інформація про «відкриття» фонтану в центрі міста з’явилася в мережі Фейсбук близько полудня 18 квітня. Про аварію будинкового водопроводу на своїй сторінці написав чернігівський активіст. Але звернення від КП «Новозаводське» про перекриття водопостачання будинку до КП «Чернігівводоканал» надійшло лише о 13 год. 35 хв. Через відсутність оперативного реагування з боку КП «Новозаводське» весь цей час вода спокійнісінько витікала на проїзну частину вулиці.

Зазначимо, що в Україні на законодавчому рівні чітко визначені межі відповідальності підприємств. Так, в плані водопостачання КП «Чернігівводоканал» відповідає лише до зрізу будинку. Що стосується відведення стоків – то до першого каналізаційного колодязя. Далі, і до квартир мешканців, відповідає обслуговуюча організація, тобто, ЖЕК.

Співробітники КП «Чернігівводоканал» не уповноважені проводити будь-які роботи на будинкових мережах. Відповідно, працівники ЖЕКів не мають права втручатися в роботу магістральних водопроводів та каналізації. Але мешканці будинків, здебільшого не цікавлять такі тонкощі. Тому, кожного разу, коли виникають певні проблеми з водопостачанням або водовідведенням, відразу ж телефонують до КП «Чернігівводоканал», який, в свою чергу перенаправляє виклик до відповідного ЖЕКу.

Щоб уникнути непорозуміння у таких випадках, рішенням управління ЖКГ Чернігівської міської ради було створено Кол-центр, до якого кожен з мешканців може звернутися з питань життєзабезпечення Чернігова за безкоштовним номером телефону 0800-50-93-50.

Нажаль, оперативність реагування Кол-центру залежить від роботи оперативних служб підприємств, які відповідають за ту чи іншу ділянку роботи.

У вівторок, 18 квітня об 11год. 30 хв., під час проведення ремонтних робіт в квартирі будинку №19 по вул. Кирпоноса стався порив водопровідної труби діаметром 40 мм. Для того, щоб приміщення не залило водою, ремонтники виставили пластикову трубу у вікно та направили виток води на вулицю. Цю картину зафільмував та розмістив у соціальній мережі чернігівський активіст.

Як потім повідомила бригада ремонтників, про порив водопроводу вони ще об 11.35 повідомили Кол-центр, але до 13 год. 30 хв. аварійна бригада з КП «Новозаводське» так і не прибула. О пів на другу дня до квартири, де стався порив, прибув слюсар КП «Новозаводське», який тільки розвів руками та повідомив, що перекрити порив не має можливості.

Таким чином лише о 13 год. 35 хв. диспетчер КП «Новозаводське» зателефонував до диспетчерської служби КП «Чернігівводоканал» та запросив перекриття будинку. Тобто, через відсутність оперативного реагування з боку КП «Новозаводське» питна вода близько трьох годин витікала на проїзну частину дороги. За розрахунками за цей час було втрачено близько 24 куб. м. води. Про виток води було складено відповідний акт і власник приміщення зобов’язався сплатити втрати.

На усунення пориву сантехніку КП «Новозаводське» знадобилася година. Після перекриття води о 14 год. 15 хв. тільки о 15 год. 20 хв. КП «Новозаводське» повідомило про усунення пориву внутрибудинкового водопроводу та запросило підключення води.

Варто зазначити, що у разі виникненням проблем з водопостачання або з водовідведення всередині будинку, треба не тільки повідомляти Кол-центр за безкоштовним телефоном 0800-50-93-50, але й домагатися відповідного оперативного реагування на звернення, щоб не нести відповідальності за наслідки виникнення аварійної ситуації.

Інформаційна служба КП «Чернігівводоканал»  

 

 

18/04/2017

Написати нам