Через відмову ОСББ "Прогрес-41" сплачувати за послуги, надані КП "Чернігівводоканал" в лютому 2024 року по заміні двох ділянок водопроводу, три секції будинку по вулиці Олега Міхнюка, 41, можуть залишитись без холодного та гарячого водопостачання.
Відповідно до «Правил користування системами централізованого питного водопостачання та централізованого водовідведення в населених пунктах України» (Наказ міністерства з питань житлово-комунального господарства України №190 від 27.06.2008:
- Мережі водопостачання та водовідведення споживача експлуатуються та обслуговуються споживачем. Обслуговування мереж споживача може здійснюватися виконавцем послуги з централізованого водопостачання / централізованого водовідведення на умовах окремого договору.
26 лютого 2024 року в будинку по вул. О. Міхнюка в черговий раз потекло. Взагалі, якщо враховувати всю кількість поривів будинкового водопроводу за не дуже великий термін експлуатації об’єкту (трохи більше 10 років), то їх було вже далеко за 100! Одне це вже красномовно говорить про якість будівництва та обслуговування житлового будинку управителями, яких в буднику – два.
Так вже склалося, що вищеназваний будинок складається з трьох секцій, дві з яких обслуговує ПП "Техкомсервіс", а керувати однією секцією мешканці довірили ОСББ "Прогрес-41" під керівництвом С. Аверченко. Враховуючи те, що три секції – це, фактично, одна будівля, то і всі мережі у них спільні. Після того як керівництво над однією секції отримало ОСББ "Прогрес- 41", два управителі не можуть розібратися, хто і за що відповідає, і хто і за що платить! Ситуація, що склалася в управлінні цього будинку на сьогодні, фактично, є критичною. Але, як завжди, страждати будуть мешканці!
Через аварію на будинковому водопроводі водопостачання цілого будинку було перекрито, а враховуючи, що аварійні водопроводи тут задіяні як для холодного, так і гарячого водопостачання, мешканці трьох секцій дев'ятиповерхівки по вулиці Міхнюка залишились, як без холодної, так і без гарячої води.
За відсутності будь-якого водопостачання, до КП "Чернігівводоканал" з проханням провести заміну аварійних водопровідних мереж звернулася голова ОСББ "Прогрес-41" С.Аверченко. Розуміючи проблемність ситуації, в якій опинились мешканці будинку, та терміновість відновлення послуги, комунальне підприємство пішло назустріч ОСББ і виконало роботи по заміні водопроводів, не дочекавшись передплати за їх виконання. На підприємстві розраховували на порядність керівництва ОСББ, яке листом гарантувало оплату виконаних робіт.
Аварійно-ремонтні роботи було виконано в найкоротші строки, але з цього часу керівництво ОСББ не проявляє жодної активності, фактично відмовившись укладати договори та оплачувати рахунки. І це при тому, що в кошторисі було враховано, фактично, тільки вартість витрачених матеріалів.
На сьогодні спливає третій місяць з моменту виконання робіт. Голова ОСББ ігнорує дзвінки центру обслуговування споживачів комунального підприємства, не повертає підписаним договір, а сума за надані послуги, в майже 45000 грн так і залишається несплаченою.
Зазначимо, що другий управитель будинку – ПП "Техкомсервіс", готове компенсувати ОСББ "Прогрес-41" свою частину платежу, і це – майже третина всієї суми. Але оскільки договір між КП "Чернігівводоканал" та ОСББ "Прогрес-41" не укладено, питання не вирішується.
Оскільки матеріали на проведення ремонтних робіт КП "Чернігівводоканал" було витрачено і оплати за них не отримано, комунальному підприємству не залишається нічого іншого, як демонтувати прокладені водопровідні труби і таким чином закрити це проблемне питання. Після попередження голови ОСББ "Прогрес-41" та ПП "Техкомсервіс", роботи по демонтажу трубопроводів буде виконано.
Погано одне: через горе-управителів страждають мешканці будинків, які ж до того щомісячно сплачують цим управителям за обслуговування будинкових мереж.