За борги «Чернігівводоканал» був змушений відключити ще одного абонента

На непопулярні заходи був змушений піти абонентський відділ КП «Чернігівводоканал» у п’ятницю, 17 листопада – від послуги з постачання холодної води було відключено будинок №11/1 по вулиці Марка Вовчка. Причиною відключення стала заборгованість за послуги підприємства у сумі понад 18 000 грн.

Як повідомляє абонентський відділ КП Чернігівводоканал», за адресою Марка Вовчка, 11/1 зареєстровано 5 (п’ять) громадян, які отримують послуги з холодного водопостачання та водовідведення.

Лічильник води в будинку не встановлено, тому нарахування відбуваються за нормативами. В місяць, за послуги КП «Чернігівводоканал» нараховується 712, 40 грн. ­ на одного мешканця 142,48 грн.

Пільг та субсидії за вищеназваною адресою не отримують.

Станом на 01/11/2017 заборгованість складає 18048,04 грн.

Абонент неодноразово попереджався про наявність заборгованості. У 2014 та у квітні та серпні 2017 року проводилося відключення абонента шляхом пломбування вентиля. Нажаль, вказані заходи не дали результатів: до абонентського відділу ніхто не з’явився, натомість було проведено самовільне відновлення підключення до мережі водопостачання.

17 листопада 2017 року водопровідною службою КП «Чернігівводоканал» було виконано видимий розрив водопровідної труби в місті підключення з встановленням заглушок у водопровідному колодязі.

Станом на 20 листопада 2017 року до абонентської служби підприємства скарг щодо відсутності водопостачання за вищеозначеною адресою не надходило.

Керівництво КП «Чернігівводоканал» запрошує громадян, які мешкають за адресою м. Чернігів, вул. Марка Вовчка, 11/1 прийти до абонентського відділу для з’ясування причин заборгованості. Абонентський відділ КП «Чернігівводоканал» знаходиться за адресою: м. Чернігів, вул. Київська, 14А. Телефони для довідок: 671-913, 670-112.

Звертаємо увагу абонентів на недопустимість накопичення заборгованості по сплаті за послуги КП «Чернігівводоканал». Якщо у вас виникли проблеми з розрахунками за надані послуги, не треба очікувати, що проблеми зникнуть самі по собі.

  • У разі зміни власника приміщення, новий власник зобов’язаний переоформити документи на послуги, надавши відповідну інформацію до абонентського відділу.
  • При зменшенні кількості зареєстрованих у помешканні громадян, потрібно вчасно повідомити цю інформацію в абонентський відділ КП «Чернігівводоканал», надавши відповідні документи (довідка, будинкова книга).
  • Якщо абонент має право на субсидію, але з якихось причин не оформив її, також варто завітати до абонентського відділу КП «Чернігівводоканал», де можна отримати не тільки консультацію, але й реальну допомогу з отримання субсидій.

 

Інформаційна служба КП «Чернігівводоканал»

20/11/2017

Написати нам