Шановні абоненти!
Для оперативного вирішення проблем населення, пов’язаних з якістю питної води, в КП «Чернігівводоканал» працює цілодобовий безкоштовний номер 0-800-50-50-51. Диспетчери аварійної служби цілодобово приймають всі скарги та повідомлення від абонентів, а служби підприємства оперативно реагують на них.
Те, що всі дзвінки на номер 0-800-50-50-51 записуються, унеможливлює будь-які маніпуляції зі скаргами населення. На підприємстві діє Порядок, яким регламентовано роботу за такими скаргами та зверненнями.
Тим не менш, у соціальній мережі Фейсбук 22.01.2019 розповсюджується інформація про неякісну воду та відсутність реагування на скарги населення з боку диспетчерів аварійно-диспетчерської служби підприємства.
Як свідчить перевірка, жодної скарги на кість води з району вулиці Радченка, 22 січня не надходило. Але дописувачі намагаються показати бездіяльність Водоканалу у питаннях якості питної води. Кому і навіщо це потрібно – невідомо. Але навряд чи дописи у соцмережах вплинуть на якість води в нашому місті.
КП «Чернігівводоканал» неодноразово наголошувало: вода, яка видобувається в Чернігові з рівня бучацького горизонту, має перевищення показників заліза та марганцю. З року в рік, як свідчать результати лабораторних досліджень, обсяги цих речовин у воді зростають. Найбільш проблемною ділянкою є насосна станція водопроводу №2 «Подусівка», яка дає понад третину від загальної кількості води, що видобувається на території Чернігова.
Для забезпечення подачі води належної якості необхідне будівництво станції водопідготовки на водозаборі №2 потужністю 20 тис.м куб на добу. За наявною комерційною пропозицією вартість будівництва складає 180 млн. грн. Це дуже значна сума не тільки для підприємства, але й для бюджету нашого міста. Через це вирішити проблему швидко просто неможливо.
Для тимчасової нормалізації якості води КП «Чернігівводоканал» проводить планові та позапланові промивки мереж. Але будинкові мережі не промиваються і це зводить нанівець роботу Водоканалу в цьому напрямку.
Наразі служби Водоканалу проводять перевірку по актам обстеження будинкових мереж, складених разом з ЖЕКами у 2018 році. Перевірка засвідчує невиконання тих робіт, які зобов’язалися виконати керівники підприємств, що обслуговують будинки Чернігова. Більш детальна інформація з цього питання буде оприлюднене після закінчення перевірки.
Звертаємо увагу мешканців Чернігова на те, що у разі виникнення проблем, пов’язаних з якістю питної води, обов’язково телефонуйте диспетчеру аварійно-диспетчерської служби КП «Чернігівводоканал» за цілодобовим безкоштовним номером телефону 0-800-50-50-51.
Працівники підприємства можуть вирішити проблемну ситуацію лише за умови того, що проінформовані про неї!
Інформаційна служба КП «Чернігівводоканал»